Elämysten eturivin joukkue kootaan nyt!

Vuonna 2021 valmistuva Tampereen Kannen areena vie Suomen elämysten uuteen aikakauteen. Tapahtumat, konsertit, jääkiekko, kongressit, kokoukset, kasino, hotelli, ravintolat… Tampereen Kannen areena sykkii elämää 24/7.

Onko sinulla intohimoa luoda jotakin uutta ja ainutlaatuista? Haemme innovatiivisia ja innostuneita kumppaneita toteuttamaan kanssamme kansainvälisestikin ainutlaatuista ja kunnianhimoista areenakokonaisuutta – varmista paikkasi edelläkävijöiden joukkueessa.

Rohkeiden edelläkävijöiden hanke

Areenan palvelukonsepti rakennetaan aivan uudella tavalla – aidossa, kaikkia hyödyttävässä yhteistyössä kumppaniverkoston kanssa. Tapahtumakävijälle uudenlainen palvelumuotoilu näyttäytyy saumattomana kokonaisuutena – ennen, aikana ja jälkeen areenaelämyksen.

Ei artikkelia

Ei artikkelia

Veikkaus: Uuden aikakauden kasino luodaan yhdessä

Uuden aikakauden kasino luodaan yhdessä

”Casino Tampereella tulevaisuuden teknologiat valjastetaan parantamaan asiakaselämystä, turvallisuutta sekä vastuullista pelikokemusta.” Ari Tuuli, Veikkaus

Kilpailu ihmisten huomiosta ja vapaa-ajasta on yhä kiivaampaa. Digitaalisessa maailmassa elämyksiä on tarjolla taukoamatta ja helposti – suoraan kotisohvalle toimitettuna. Silti ihmiset haluavat kohdata uusia kokemuksia ja elämyksiä livenä ja paikan päällä, yhdessä. Jopa satoja tuhansia ihmisiä kokoavat urheilutapahtumat, festarit ja konsertit eri puolilla maailmaa ovat elävä todiste tästä.

Areenalle nouseva Suomen toinen kasino, Veikkauksen Casino Tampere rakentuu yhdessä tekemisen ajatukselle. Siksi jo suunnitteluvaiheeseenkin on kutsuttu eri tahot mukaan. Tulevan kasinon potentiaalisten käyttäjäryhmien toiveita on kuultu laajasti ja kumppaneiden kanssa rakennetaan yhdessä asiakas- ja palvelupolkua.

Aikanaan kasinon sijoituspaikasta järjestettiin Suomen kunnille avoin kilpailu ja nyt käynnissä olevan elämyssuunnittelukilpailun kautta kuka tahansa voi päästä mukaan luomaan Euroopan moderneinta, edistyksellisintä ja samalla myös vastuullisinta kasinoa. Kilpailulla haetaan kasinolle täysin uudenlaisia, mielikuvituksellisia elämyskokonaisuuksia. Miten kasinolla yhdistetään palvelun, sisustussuunnittelun, muotoilun ja teknologian uusimmat ideat? Mikä on se juttu, joka saa ihmisen huudahtamaan spontaanisti wau?

Lopputulos tulee koko areenan tavoin olemaan uudenlainen osoitus yhteistyöstä. Kasino palvelee asiakkaitaan saumattomasti koko kumppaniverkoston voimin. Casino Tampereella pelimaailma elää ja hengittää samaan tahtiin hotelli- ja ravintolapalveluiden, urheilun, kulttuurin ja tapahtumien kanssa. Sijainti aivan kaupungin ytimessä madaltaa kynnystä tulla paikan päälle ja jääkiekkojoukkueiden kotihallina toimiva areena virittää myös kasinolle todellisen live-tunnelman.

Kilpailu kotisohvan kanssa on siis voitettavissa, mutta siihen vaaditaan taitoa sekä rohkeutta tehdä asioita uudella tavalla. Kuluttajien odotukset ovat korkealla ja digitaalisuus tarjoaa niiden täyttämiseen ennennäkemättömiä keinoja. Uudet tunnistautumisen menetelmät, 5G, hologrammit, virtuaalinen ja lisätty todellisuus sekä monet muut vielä tuntemattomatkin mahdollisuudet avaavat tietä aivan uudenlaiselle asiakas- ja palvelukokemukselle. Samalla kehittyvä tekniikka auttaa parantamaan myös turvallisuutta ja vastuullista toteutusta kaikissa palvelun vaiheissa, mikä on erityisen tärkeää, kun puhutaan rahapeleistä.

Meillä on lukuisia mahdollisuuksia yllättää vaativimmatkin asiakkaat – jo siitä hetkestä alkaen, kun ajatus areenasta tai tapahtumaan lähdöstä ensimmäisen kerran välähtää mielessä.

Ari Tuuli, projektipäällikkö, Casino Tampere, Veikkaus

Veikkaus avaa areenalle Suomen toisen kasinonsa. Euroopan moderneimmaksi tähtäävällä Casino Tampereella voi pelata yli sataa kansainvälistä automaattipeliä, noin kymmentä pöytäpeliä, käteis- ja turnauspokeria, urheilupelejä sekä kaikkia muitakin Veikkauksen digitaalisia ja mobiilipelejä. Muun rahapelaamisen tavoin Casino Tampereella asiakkaiden ikäraja on 18 vuotta

Ilves: Mukana tulevaisuuden tarinassa

Mukana tulevaisuuden tarinassa

"Areenan kumppanina saamme olla osa hienoa tulevaisuuden tarinaa." Risto Jalo, Ilves

Jääkiekossa, kuten muussakin urheilussa eletään suurten muutosten aikaa. Urheilutapahtumilta odotetaan paljon muutakin kuin sitä, mikä tapahtuu kaukalossa, juoksuradalla tai pelikentällä. Yleisölle suunnatut oheispalvelut, asiakastilat ja osallistumismahdollisuudet sosiaalisen median kanavien kautta ovat koko ajan merkityksellisempi osa kokonaisuutta.

Hakametsän halli on palvellut Ilvestä todella hyvin – jo vuodesta 1965 lähtien. Nyt on oikea aika päivittää tilat ja toiminta niissä. Tampereen Kannen areenassa saamme uuden kotihallin, jossa on asianmukaiset, nykyaikaiset olosuhteet nauttia modernista jääkiekosta, niin pelaajana kuin katsojanakin. Jää on aika lailla sama kaikkialla ja liigakiekkoa pelataan tutulla systeemillä tutun kokoisessa kaukalossa, mutta kaiken muun suhteen olemme todella odottavalla mielellä.

Uusi areena on iso askel lajin kansainvälistymiselle, ja voi houkutella Suomeen paitsi maailmanluokan kisoja, myös uusia kovan tason pelaajia. Eiköhän uuteen areenaan tulee kaukalolle kahdet pultinpaikat ja huippukiekkoa nähdään myös siinä paljon puhutussa pienemmässä kaukalossa. Mikä tärkeintä, areena avaa latua omille tulevaisuuden pelaajillemme. Uskon, että tämä hanke kannustaa monia juniorikiekkoilijoita eteenpäin kohti unelmaansa päästä pelaamaan huippujoukkueessa ja suurilla areenoilla.

Tamperelaisena veronmaksajana pidän areenaa loistosijoituksena, joka tulee sijainniltaan nappipaikalle. Areena luo uutta liiketoimintaa koko alueelle ja siihen kannattaa kaikkien toimijoiden nyt tarttua. Viihteen ja kulttuurin kuluttajana iloitsen myös siitä, että kiinnostavaa, maailmanluokan tapahtumatarjontaa on jatkossa tarjolla kohtuullisen matkan päässä kotoa.

Areenan kumppanina saamme olla osa hienoa tulevaisuuden tarinaa. Uskon, että yksi luku tässä tarinassa nähdään, kun Ilves pelaa finaaleissa ja voittaa mestaruuden kotihallissa.

Risto Jalo, toimitusjohtaja, Ilves-Hockey Oy

Tampereen Ilves on vuonna 1931 perustettu urheiluseura, joka on tunnettu erityisesti jääkiekkotoiminnastaan. Ilveksen edustusjoukkue pelaa jääkiekon SM-liigassa. Ilves on voittanut jääkiekon Suomen mestaruuden kaiken kaikkiaan peräti 16 kertaa. Lue lisää

Veikkaus: Uuden aikakauden kasino luodaan yhdessä

Uuden aikakauden kasino luodaan yhdessä

”Casino Tampereella tulevaisuuden teknologiat valjastetaan parantamaan asiakaselämystä, turvallisuutta sekä vastuullista pelikokemusta.” Ari Tuuli, Veikkaus

Kilpailu ihmisten huomiosta ja vapaa-ajasta on yhä kiivaampaa. Digitaalisessa maailmassa elämyksiä on tarjolla taukoamatta ja helposti – suoraan kotisohvalle toimitettuna. Silti ihmiset haluavat kohdata uusia kokemuksia ja elämyksiä livenä ja paikan päällä, yhdessä. Jopa satoja tuhansia ihmisiä kokoavat urheilutapahtumat, festarit ja konsertit eri puolilla maailmaa ovat elävä todiste tästä.

Areenalle nouseva Suomen toinen kasino, Veikkauksen Casino Tampere rakentuu yhdessä tekemisen ajatukselle. Siksi jo suunnitteluvaiheeseenkin on kutsuttu eri tahot mukaan. Tulevan kasinon potentiaalisten käyttäjäryhmien toiveita on kuultu laajasti ja kumppaneiden kanssa rakennetaan yhdessä asiakas- ja palvelupolkua.

Aikanaan kasinon sijoituspaikasta järjestettiin Suomen kunnille avoin kilpailu ja nyt käynnissä olevan elämyssuunnittelukilpailun kautta kuka tahansa voi päästä mukaan luomaan Euroopan moderneinta, edistyksellisintä ja samalla myös vastuullisinta kasinoa. Kilpailulla haetaan kasinolle täysin uudenlaisia, mielikuvituksellisia elämyskokonaisuuksia. Miten kasinolla yhdistetään palvelun, sisustussuunnittelun, muotoilun ja teknologian uusimmat ideat? Mikä on se juttu, joka saa ihmisen huudahtamaan spontaanisti wau?

Lopputulos tulee koko areenan tavoin olemaan uudenlainen osoitus yhteistyöstä. Kasino palvelee asiakkaitaan saumattomasti koko kumppaniverkoston voimin. Casino Tampereella pelimaailma elää ja hengittää samaan tahtiin hotelli- ja ravintolapalveluiden, urheilun, kulttuurin ja tapahtumien kanssa. Sijainti aivan kaupungin ytimessä madaltaa kynnystä tulla paikan päälle ja jääkiekkojoukkueiden kotihallina toimiva areena virittää myös kasinolle todellisen live-tunnelman.

Kilpailu kotisohvan kanssa on siis voitettavissa, mutta siihen vaaditaan taitoa sekä rohkeutta tehdä asioita uudella tavalla. Kuluttajien odotukset ovat korkealla ja digitaalisuus tarjoaa niiden täyttämiseen ennennäkemättömiä keinoja. Uudet tunnistautumisen menetelmät, 5G, hologrammit, virtuaalinen ja lisätty todellisuus sekä monet muut vielä tuntemattomatkin mahdollisuudet avaavat tietä aivan uudenlaiselle asiakas- ja palvelukokemukselle. Samalla kehittyvä tekniikka auttaa parantamaan myös turvallisuutta ja vastuullista toteutusta kaikissa palvelun vaiheissa, mikä on erityisen tärkeää, kun puhutaan rahapeleistä.

Meillä on lukuisia mahdollisuuksia yllättää vaativimmatkin asiakkaat – jo siitä hetkestä alkaen, kun ajatus areenasta tai tapahtumaan lähdöstä ensimmäisen kerran välähtää mielessä.

Ari Tuuli, projektipäällikkö, Casino Tampere, Veikkaus

Veikkaus avaa areenalle Suomen toisen kasinonsa. Euroopan moderneimmaksi tähtäävällä Casino Tampereella voi pelata yli sataa kansainvälistä automaattipeliä, noin kymmentä pöytäpeliä, käteis- ja turnauspokeria, urheilupelejä sekä kaikkia muitakin Veikkauksen digitaalisia ja mobiilipelejä. Muun rahapelaamisen tavoin Casino Tampereella asiakkaiden ikäraja on 18 vuotta

Ilves: Mukana tulevaisuuden tarinassa

Mukana tulevaisuuden tarinassa

"Areenan kumppanina saamme olla osa hienoa tulevaisuuden tarinaa." Risto Jalo, Ilves

Jääkiekossa, kuten muussakin urheilussa eletään suurten muutosten aikaa. Urheilutapahtumilta odotetaan paljon muutakin kuin sitä, mikä tapahtuu kaukalossa, juoksuradalla tai pelikentällä. Yleisölle suunnatut oheispalvelut, asiakastilat ja osallistumismahdollisuudet sosiaalisen median kanavien kautta ovat koko ajan merkityksellisempi osa kokonaisuutta.

Hakametsän halli on palvellut Ilvestä todella hyvin – jo vuodesta 1965 lähtien. Nyt on oikea aika päivittää tilat ja toiminta niissä. Tampereen Kannen areenassa saamme uuden kotihallin, jossa on asianmukaiset, nykyaikaiset olosuhteet nauttia modernista jääkiekosta, niin pelaajana kuin katsojanakin. Jää on aika lailla sama kaikkialla ja liigakiekkoa pelataan tutulla systeemillä tutun kokoisessa kaukalossa, mutta kaiken muun suhteen olemme todella odottavalla mielellä.

Uusi areena on iso askel lajin kansainvälistymiselle, ja voi houkutella Suomeen paitsi maailmanluokan kisoja, myös uusia kovan tason pelaajia. Eiköhän uuteen areenaan tulee kaukalolle kahdet pultinpaikat ja huippukiekkoa nähdään myös siinä paljon puhutussa pienemmässä kaukalossa. Mikä tärkeintä, areena avaa latua omille tulevaisuuden pelaajillemme. Uskon, että tämä hanke kannustaa monia juniorikiekkoilijoita eteenpäin kohti unelmaansa päästä pelaamaan huippujoukkueessa ja suurilla areenoilla.

Tamperelaisena veronmaksajana pidän areenaa loistosijoituksena, joka tulee sijainniltaan nappipaikalle. Areena luo uutta liiketoimintaa koko alueelle ja siihen kannattaa kaikkien toimijoiden nyt tarttua. Viihteen ja kulttuurin kuluttajana iloitsen myös siitä, että kiinnostavaa, maailmanluokan tapahtumatarjontaa on jatkossa tarjolla kohtuullisen matkan päässä kotoa.

Areenan kumppanina saamme olla osa hienoa tulevaisuuden tarinaa. Uskon, että yksi luku tässä tarinassa nähdään, kun Ilves pelaa finaaleissa ja voittaa mestaruuden kotihallissa.

Risto Jalo, toimitusjohtaja, Ilves-Hockey Oy

Tampereen Ilves on vuonna 1931 perustettu urheiluseura, joka on tunnettu erityisesti jääkiekkotoiminnastaan. Ilveksen edustusjoukkue pelaa jääkiekon SM-liigassa. Ilves on voittanut jääkiekon Suomen mestaruuden kaiken kaikkiaan peräti 16 kertaa. Lue lisää

Areenan kumppanina olet parhaassa seurassa

Tampereen Kannen areenan aktiivinen ja vahva yhteistyöverkosto luo vakaan pohjan maailmanluokan mittakaavan hankkeen toteutukselle ja operoinnille. 100 miljoonan euron jättihankkeen toteuttaa kasvava joukko palveluiden, urheilun, viihteen, liike-elämän ja rakentamisen osaajia.

Ei uutista

Ei uutista

Hartwall: Juomaelämyksiä vertaansa vailla olevassa miljöössä

Juomaelämyksiä vertaansa vailla olevassa miljöössä

Seppo Salkoharju, Harwall
”Mitä olisi tapahtuma ilman sen kanssa nautittua hyvää juomaa?” Seppo Salkoharju, Hartwall

Mitä olisi tapahtuma ilman sen kanssa nautittua hyvää juomaa? Tilaisuuteen ja tunnelmaan sopiva tarjoilu on yhtä olennainen osa kokonaisvaltaista elämystä, kuin hyvä seura. Hartwallin brändit ovat läsnä siellä, missä upeimmat elämykset syntyvät, ja siksi tietysti myös Tampereen kannen areenalla.

Kumppanuus Tampereen Kannen areenan kanssa on meille kuin vichyssä poreilevat kuplat – täydellinen yhdistelmä. Areenalla monipuolinen valikoimamme pääsee loistamaan vertaansa vailla olevassa miljöössä. Tuoppeihin lasketaan panimomestareidemme taidonnäytteitä aivan uudenlaisessa ympäristössä. Peräti kymmenvuotinen sopimus käsittää koko uuden areenan juomamyynnin ravintoloissa ja tapahtumissa.

Hartwallin ja areenan poikkeuksellisen laaja yhteistyö tuo areenan vieraille makuelämyksiä kansainvälisistä suosikkijuomista suomalaisiin erikoisoluisiin. Tunnettujen juomabrändien ohella panostamme etenkin olutvalikoimaan. Erikoisoluiden suosio on Suomessa kovassa nousussa, samoin kotimaiset ja paikalliset maut sekä raaka-aineet. Nämä oluttrendit saavat vahvan roolin Tampereen Kannen areenalla. Myös muut kasvavat trendit, kuten luomu, sokerittomuus, gluteenittomuus ja ekologisuus näkyvät niin ikään juomatarjonnassamme.

Uuden aikakauden areenalla elämykset ja ihmiset liittyvät yhteiseen kokemukseen myös digitaalisesti ja sosiaalisen median ympäristöissä. Areenalle syntyvän digitaalisen ekosysteemin avulla voimme yllättää kävijät vaikkapa personoiduilla ja juuri omien mieltymysten mukaan räätälöidyillä juomaelämyksillä.

Tuotteita, joilla on aito tarina, arvostetaan ja areena tarjoaa meille mahdollisuuden luoda uusia, upeita tarinoita yhdessä hyvän juoman ystävien kanssa.

Seppo Salkoharju, myyntijohtaja, Hartwall

NoHo: Uusien ravintolaelämysten äärellä

Uusien ravintolaelämysten äärellä

Rauli Kamppinen, NoHo Partners
”Kumppanuus on meille mahtava tilaisuus vahvistaa jalansijaamme ravintolaelämysten tuottajana.” Rauli Kamppinen, NoHo Partners

Hyvä ruoka on yhä tärkeämpi osa onnistunutta tapahtumaa. Olipa kyse arki-illan liigaottelusta, huippukonsertista tai kansainvälisestä kongressista, ovat tapahtumakävijöiden odotukset niissä tarjottavaa ruokaa ja ravintolapalveluita kohtaan korkealla. Tämä on erinomainen suuntaus, joka haastaa kaikki alan toimijat kehittämään palvelukonseptejaan.

Kulutuskäyttäytymisen muutokset ja nopeasti elävät ruokatrendit näkyvät myös tapahtumissa. Kuluttajien laatutietoisuus ja valikoiman tarve ovat kasvaneet merkittävästi. Kansainvälisyys, erilaiset ruokavaliot ja terveysnäkökulma on huomioitava tapahtumissa tarjottavassa ruoassa ja juomassa.

Globaalit trendit, kuten ilmastonmuutos, eettisyys ja ekologisuus lisäävät ravintolaruokailijoiden kiinnostusta ruuan ja juoman alkuperää, vastuullista tuotantotapaa ja kasvisruokaa kohtaan. Areenalla tämä tarkoittaa kestävän kehityksen huomioimista läpi linjan myös ravintolapalveluissa, olipa kyse ruoan valmistuksen ilmastovaikutuksista tai biohajoavista astioista.

Areena on meille upea tilaisuus tuoda esiin NoHon kattava ravintolatarjonta ja tarjota uusia ravintolaelämyksiä areenaympäristössä. Olemme juuriltamme tamperelainen yritys ja koemme kumppanuuden Tampereen Kannen areenan kanssa innostavana kunniatehtävänä. Tapahtumien ulkopuolellakin palveleva areena vahvistaa asemaamme kaupunkikeskusten ravintolapalveluiden edelläkävijänä.

Uusien ravintola- ja makuelämysten rinnalla tulevan areenan tarjonnassa näkyvät myös Tampereen vahvat ja tunnetut perinteet. Tärkeintä on, että jokainen areenavieras löytää juuri itselleen ja juuri tilaisuuteen sopivan vaihtoehdon. Vanhaa kunnon makkaraa ja olutta unohtamatta – sillä erotuksella, että makkara voi olla myös vegaaninen ja olut saatetaan nauttia biohajoavasta tuopista.

Rauli Kamppinen, Restaurant Group Director, NoHo Partners

 

NoHo Nordic Hospitality Partners (ent. Restamax Oyj) vastaa yksinoikeudella Tampereen Kannen areenan kaikista ravintolapalveluista. Laadukkaat ravintolakonseptit rakennetaan palvelemaan areenan laajaa tapahtumarakennetta ja erilaisia asiakassegmenttejä. Lue lisää

Hartwall: Juomaelämyksiä vertaansa vailla olevassa miljöössä

Juomaelämyksiä vertaansa vailla olevassa miljöössä

Seppo Salkoharju, Harwall
”Mitä olisi tapahtuma ilman sen kanssa nautittua hyvää juomaa?” Seppo Salkoharju, Hartwall

Mitä olisi tapahtuma ilman sen kanssa nautittua hyvää juomaa? Tilaisuuteen ja tunnelmaan sopiva tarjoilu on yhtä olennainen osa kokonaisvaltaista elämystä, kuin hyvä seura. Hartwallin brändit ovat läsnä siellä, missä upeimmat elämykset syntyvät, ja siksi tietysti myös Tampereen kannen areenalla.

Kumppanuus Tampereen Kannen areenan kanssa on meille kuin vichyssä poreilevat kuplat – täydellinen yhdistelmä. Areenalla monipuolinen valikoimamme pääsee loistamaan vertaansa vailla olevassa miljöössä. Tuoppeihin lasketaan panimomestareidemme taidonnäytteitä aivan uudenlaisessa ympäristössä. Peräti kymmenvuotinen sopimus käsittää koko uuden areenan juomamyynnin ravintoloissa ja tapahtumissa.

Hartwallin ja areenan poikkeuksellisen laaja yhteistyö tuo areenan vieraille makuelämyksiä kansainvälisistä suosikkijuomista suomalaisiin erikoisoluisiin. Tunnettujen juomabrändien ohella panostamme etenkin olutvalikoimaan. Erikoisoluiden suosio on Suomessa kovassa nousussa, samoin kotimaiset ja paikalliset maut sekä raaka-aineet. Nämä oluttrendit saavat vahvan roolin Tampereen Kannen areenalla. Myös muut kasvavat trendit, kuten luomu, sokerittomuus, gluteenittomuus ja ekologisuus näkyvät niin ikään juomatarjonnassamme.

Uuden aikakauden areenalla elämykset ja ihmiset liittyvät yhteiseen kokemukseen myös digitaalisesti ja sosiaalisen median ympäristöissä. Areenalle syntyvän digitaalisen ekosysteemin avulla voimme yllättää kävijät vaikkapa personoiduilla ja juuri omien mieltymysten mukaan räätälöidyillä juomaelämyksillä.

Tuotteita, joilla on aito tarina, arvostetaan ja areena tarjoaa meille mahdollisuuden luoda uusia, upeita tarinoita yhdessä hyvän juoman ystävien kanssa.

Seppo Salkoharju, myyntijohtaja, Hartwall

NoHo: Uusien ravintolaelämysten äärellä

Uusien ravintolaelämysten äärellä

Rauli Kamppinen, NoHo Partners
”Kumppanuus on meille mahtava tilaisuus vahvistaa jalansijaamme ravintolaelämysten tuottajana.” Rauli Kamppinen, NoHo Partners

Hyvä ruoka on yhä tärkeämpi osa onnistunutta tapahtumaa. Olipa kyse arki-illan liigaottelusta, huippukonsertista tai kansainvälisestä kongressista, ovat tapahtumakävijöiden odotukset niissä tarjottavaa ruokaa ja ravintolapalveluita kohtaan korkealla. Tämä on erinomainen suuntaus, joka haastaa kaikki alan toimijat kehittämään palvelukonseptejaan.

Kulutuskäyttäytymisen muutokset ja nopeasti elävät ruokatrendit näkyvät myös tapahtumissa. Kuluttajien laatutietoisuus ja valikoiman tarve ovat kasvaneet merkittävästi. Kansainvälisyys, erilaiset ruokavaliot ja terveysnäkökulma on huomioitava tapahtumissa tarjottavassa ruoassa ja juomassa.

Globaalit trendit, kuten ilmastonmuutos, eettisyys ja ekologisuus lisäävät ravintolaruokailijoiden kiinnostusta ruuan ja juoman alkuperää, vastuullista tuotantotapaa ja kasvisruokaa kohtaan. Areenalla tämä tarkoittaa kestävän kehityksen huomioimista läpi linjan myös ravintolapalveluissa, olipa kyse ruoan valmistuksen ilmastovaikutuksista tai biohajoavista astioista.

Areena on meille upea tilaisuus tuoda esiin NoHon kattava ravintolatarjonta ja tarjota uusia ravintolaelämyksiä areenaympäristössä. Olemme juuriltamme tamperelainen yritys ja koemme kumppanuuden Tampereen Kannen areenan kanssa innostavana kunniatehtävänä. Tapahtumien ulkopuolellakin palveleva areena vahvistaa asemaamme kaupunkikeskusten ravintolapalveluiden edelläkävijänä.

Uusien ravintola- ja makuelämysten rinnalla tulevan areenan tarjonnassa näkyvät myös Tampereen vahvat ja tunnetut perinteet. Tärkeintä on, että jokainen areenavieras löytää juuri itselleen ja juuri tilaisuuteen sopivan vaihtoehdon. Vanhaa kunnon makkaraa ja olutta unohtamatta – sillä erotuksella, että makkara voi olla myös vegaaninen ja olut saatetaan nauttia biohajoavasta tuopista.

Rauli Kamppinen, Restaurant Group Director, NoHo Partners

 

NoHo Nordic Hospitality Partners (ent. Restamax Oyj) vastaa yksinoikeudella Tampereen Kannen areenan kaikista ravintolapalveluista. Laadukkaat ravintolakonseptit rakennetaan palvelemaan areenan laajaa tapahtumarakennetta ja erilaisia asiakassegmenttejä. Lue lisää

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä heti – elämysten tekijöiden ykkösketju rakennetaan nyt

Kumppanuudet ja sponsorointi
Mika Sulin
Starsquad
mika.sulin(at)starsquad.fi
+358 40 527 8101

Hankekehitysjohtaja, areenan aitioiden vuokraus
Kari Mäkelä
SRV
kari.makela(at)srv.fi
+358 20 145 5200