Hartwall: Juomaelämyksiä vertaansa vailla olevassa miljöössä

Juomaelämyksiä vertaansa vailla olevassa miljöössä

Seppo Salkoharju, Harwall
”Mitä olisi tapahtuma ilman sen kanssa nautittua hyvää juomaa?” Seppo Salkoharju, Hartwall

Mitä olisi tapahtuma ilman sen kanssa nautittua hyvää juomaa? Tilaisuuteen ja tunnelmaan sopiva tarjoilu on yhtä olennainen osa kokonaisvaltaista elämystä, kuin hyvä seura. Hartwallin brändit ovat läsnä siellä, missä upeimmat elämykset syntyvät, ja siksi tietysti myös Tampereen kannen areenalla.

Kumppanuus Tampereen Kannen areenan kanssa on meille kuin vichyssä poreilevat kuplat – täydellinen yhdistelmä. Areenalla monipuolinen valikoimamme pääsee loistamaan vertaansa vailla olevassa miljöössä. Tuoppeihin lasketaan panimomestareidemme taidonnäytteitä aivan uudenlaisessa ympäristössä. Peräti kymmenvuotinen sopimus käsittää koko uuden areenan juomamyynnin ravintoloissa ja tapahtumissa.

Hartwallin ja areenan poikkeuksellisen laaja yhteistyö tuo areenan vieraille makuelämyksiä kansainvälisistä suosikkijuomista suomalaisiin erikoisoluisiin. Tunnettujen juomabrändien ohella panostamme etenkin olutvalikoimaan. Erikoisoluiden suosio on Suomessa kovassa nousussa, samoin kotimaiset ja paikalliset maut sekä raaka-aineet. Nämä oluttrendit saavat vahvan roolin Tampereen Kannen areenalla. Myös muut kasvavat trendit, kuten luomu, sokerittomuus, gluteenittomuus ja ekologisuus näkyvät niin ikään juomatarjonnassamme.

Uuden aikakauden areenalla elämykset ja ihmiset liittyvät yhteiseen kokemukseen myös digitaalisesti ja sosiaalisen median ympäristöissä. Areenalle syntyvän digitaalisen ekosysteemin avulla voimme yllättää kävijät vaikkapa personoiduilla ja juuri omien mieltymysten mukaan räätälöidyillä juomaelämyksillä.

Tuotteita, joilla on aito tarina, arvostetaan ja areena tarjoaa meille mahdollisuuden luoda uusia, upeita tarinoita yhdessä hyvän juoman ystävien kanssa.

Seppo Salkoharju, myyntijohtaja, Hartwall